اجرای طرح های راهسازی باشت شتاب می گیرد

گچساران- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وعده مساعدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در زمینه کمک‌های مالی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران،زمینه برای سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی و راهسازی این شهرستان مهیاشده است.

به گزارش ایرنا، حمید رضا پیمانجو عصر روز یکشنبه در حاشیه بازید جمعی از مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استانی و شهرستانی از طرح های عمرانی شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود :۱۲ طرح بهسازی و احداث راه با اعتبار ۸۳۰ میلیارد ریال هم اکنون در بخش راه های این شهرستان در حال اجراست.

وی توضیح داد: بهسازی و آسفالت راههای روستایی باشت از جمله ده بزرگ به پیچاب، پیچاب مرکزی، کوه دهک، تلخاب بیدک،حزیم میانه و سرآستانه پیچاب با اعتبار بیش از ۵۱ میلیاردو ۷۷۲ میلیون ریال به طول ۱۰ کیلومتر در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بهسازی و آسفالت ۳۶ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان باشت در قالب هفت طرح عمرانی در دست اجراست ابراز کرد: این طرح های عمرانی هم اکنون با پیشرفت چشمگیری در دست اجراست.

پیمانجو افزود: در این بازدید تمام طرح های عمرانی حوزه راه شهرستان باشت مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و هم اکنون بهسازی راه روستایی پیچاب و شهرک خزیون بطول سه کیلومتر و بهسازی راه روستایی پیچاب به سراستانه پیچاب مرکزی بطول ۹ کیلومتر و عملیات اجرای بهسازی و آسفالت جاده پل بریم چاه تلخ و جاده های آنتنی( کمربندی چاه تلخ --پاتاوه وتلخاب میر علی بخش- دره چاه بیدک- چهار راه کشین - گلزار شهدای چالموره و تکمیل جاده عنا) با اعتباری بیش از ۲۱۳ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال در دست ساخت است.

اجرای طرح های راهسازی باشت شتاب می گیرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: روکش آسفالت جاده چاه تلخ به ده بزرگ بطول ۶ کیلومتر و تکمیل راه روستایی پشت کوه باشت، آبدهگاه و بوسنگان و بهسازی راه روستایی تکیه در این شهرستان در دست اقدام است.

پیمانجو ابراز کرد: بهسازی وآسفالت راه روستایی ده بزرگ، هزیم میانه، پیچاب، اشکفت شاه-شهرم خزیون، ده توت و چبکنم بطول پنج کیلومتر در حال اجراست.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح ایمن سازی پروژه لار - شاه بهرام در محور باشت - چرام با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در دست ساخت است که با تزریق اعتبار، این طرح تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیمانجو گفت: قطعه اول این طرح با اعتبار۱۲۵ میلیارد ریال و قطعه دوم بطول چهار کیلومتر با اعتبار یکهزار میلیارد ریال در دست اجراست.

اجرای طرح های راهسازی باشت شتاب می گیرد

وی ابراز کرد: بیش از ۵۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری در این طرح انجام خواهد شد و تکمیل طرح ایمن سازی این جاده نقش مهمی در کاهش تصادف های جاده ای و تردد آسان مردم شمار زیادی از ساکنان روستاهای این شهرستان دارد.

تاجگردون ، بهره‌برداری از طرح ایمن‌سازی محور باشت- چرام درآینده نزدیک

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از جاده‌هایی که در منطقه پیچاب در حال احداث و یا نیاز به احداث داشتند بازدید کردند که بنا به اظهار مجریان این طرح در آینده نزدیک با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.

اجرای طرح های راهسازی باشت شتاب می گیرد

غلامرضا تاجگردون ابراز کرد: طرح بهسازی ایمن سازی، تعریض، رفع نقاط حادثه خیز جاده ارتباطی باشت به چرام هم اکنون با پیشرفت چشمگیری در دست اجراست.

وی ادامه داد: با تزریق اعتبارات مورد نیاز این طرح بزودی به بهره برداری خواهد رسید و تا حدودی از مشکلات عبور و مرور مردم این منطقه رفع خواهد شد.

تاجگردون با بیان اینکه بیشتر طرح های استان از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود گفت: پروژه‌های راه‌های روستایی، راه‌های اصلی، روکش‌ها و... پیشرفت خوبی داشته اند که سعی می‌شود با تزریق اعتبار، به این پروژه‌ها سرعت بخشید.

بازدید از پروژه‌های عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت ️ باحضور غلامرضا تاج گردون نماینده مردم شهرستان‌ های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، علیرضا راستیار معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علیرضا سیاهپور مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha