۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85585541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در جلسه تقدیر از عوامل انتخابات استان تهران چه گذشت؟

تهران بزرگ - ایرنا - برگزاری ۲ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک دوره مجلس خبرگان و در نهایت ۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری در تهران طی چند ماهه گذشته کار ارزشمندی و می توان گفت کم نظیری بود که انجام شد؛ در این راستا مراسمی در محل استانداری تهران برگزار و از تمامی عوامل دخیل در این امر مهم سیاسی تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، کار برگزاری انتخابات در شهر و استان تهران به دلیل موقعیت، پایتخت بودن و از همه مهم تر جمعیت پرشمار بسیار سخت و طاقت فرساست و به تعبیری آن را برابر برگزاری این امر مهم سیاسی در ۱۸ استان تلقی می کنند.

طی یکسال گذشته برنامه ریزی های زیادی برای برگزاری انتخابات در شهر و استان تهران انجام شد که ماحصل آن را می توان در بدون مشکل برگزار شدن آن تعبیر کرد.

روزی که گذشت پس از یکسال کار طاقت فرسا جلسه تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری انتخابات در استان تهران در محل استانداری برگزار شد؛ محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در این مراسم گفت: خوشبختانه تمامی عوامل انتخابات به وظایف خود به نحو احسن عمل کردند و آرامش حاکم بر کشور مدیون این کار و تلاش شبانه روزی آنها بود.

او یادآور شد: از یکسال پیش درگیر انتخابات بودیم و چه انتخابات خوبی که با نظم و روانی و بدون شبهه برگزار شد.

علیرضا فخاری استاندار تهران هم در این مراسم گفت: کاری که واقعا به همت بلند همه عوامل عزیز صورت پذیرفت، دست اندر کاران کار انتخابات و حقیقت چهره زیبا و منور جمهوری اسلامی را در ارائه یک فضای توام با آرامش مشارکت حداکثری سلامت و امنیت کامل به دنیا نشان داد.

در جلسه تقدیر از عوامل انتخابات استان تهران چه گذشت؟

او گفت: برآوردهای موجود، به واسطه شرایط محیطی نگرانی‌هایی را به همراه داشت که بحمدالله با عنایت خداوند متعال و نظر لطف ائمه اطهار (س) و مجاهدت‌های خاموش عزیزانی که در مسیر تامین امنیت اقدامات لازم را انجام دادند، به این نتایج بسیار خوب و شکوفا رسید.

معاون سیاسی استانداری تهران هم در این مراسم اظهار کرد: برگزاری سه انتخابات پیاپی شاید در طول تاریخ بی‌نظیر و بی‌سابقه باشد؛ ما توانستیم به طور میانگین هر ماه یک انتخابات و آن هم در حوزه استان تهران برگزار کنیم.

سیدعباس جوهری ادامه داد: به تعبیر بعضی دوستان شورای نگهبان، کار انتخابات در استان تهران برابر ۱۸ استان است که همین طور هم بود؛ واقعا کار طاقت فرسا و سختی را پشت سر گذاشتیم که نتیجه همت والای تک تک عوامل بود.

او افزود: آرامش حاکم بر کشور، همه به خاطر این است که تمام عوامل وظایف خود را به جهت ساختاری به خوبی عمل انجام دادند.

در جلسه تقدیر از عوامل انتخابات استان تهران چه گذشت؟

معاون سیاسی استانداری تهران تاکید کرد: ما از یک سال پیش درگیر انتخابات بودیم که توانستیم بدون هیچ گونه شبهه‌ای با امنیت کامل و با سلامت روانی با نظم آن را به سرانجام برسانیم.

از سوی دیگر محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری هم در این مراسم گفت: ستاد انتخابات وقتی تشکیل شد، ستاد امنیتی آن هم شروع بکار کرد؛ بعد از اتفاقات ناگواری که در کرمان رخ داد دشمنان قسم خورده به دنبال اقداماتی خاص به ویژه در تهران بودند که خوشبختانه انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha