۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85585628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیر شمال به جنوب جاده کندوان همچنان مسدود است

۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85585628
مسیر شمال به جنوب جاده کندوان همچنان مسدود است

نوشهر - ایرنا - مسیر شمال به جنوب جاده کندوان به علت تعطیلات میان هفته و استقبال چشمگیر مسافران طبق گزارش ها طی ۲۴ ساعت گذشته فقط چهار ساعت باز بوده و از ساعت ۲۳ شامگاه یکشنبه تاکنون این محور از شمال به جنوب همچنان مسدود است.

فرمانده پلیس راه کندوان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : حوالی ساعت ۱۱ دیروز یکشنبه به علت ترافیک سنگین خودروها از جنوب به شمال در محدوده آزاد راه تهران- شمال استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر شمال به جنوب این محور حدفاصل حوالی روستای طویر بخش مرزن آباد به سمت کرج بسته شد.

سروان پژمان لطفی افزود : از آن ساعت تا حوالی ساعت ۲۰ روز گذشته این محور مسدود و سرانجام پس از تخلیه بار ترافیکی این محور تا ساعت ۲۳ شب گذشته ۲ طرفه شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۲۳ شب گذشته به علت ترافیک پرحجم حدود ۱۴ کیلومتری خودروها از سمت جنوب به شمال استان البرز دوباره مسیر شمال به جنوب به منظور تخلیه بار ترافیکی بسته شد و هم اکنون این وضعیت ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت : متاسفانه حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته تا حوالی ساعت سه بامداد امروز خیلی رانندگان خودروها که قصد تردد از مسیر شمال به جنوب این محور را داشتند در پشت ترافیک منتظر ماندند که محور باز شود که چنین نشد و این وضعیت سبب گلایه و نارضایتی خیلی از آنان شد و ناگزیر شدند برای رسیدن به مقصد از محورهای جایگزین هراز یا فیروزکوه گذر کنند.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصل های بهار و تابستان به ۵۰ هزار می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha