۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85585848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقدام قایقران ملی پوش زنجانی در حمایت از مردم فلسطین ارزشمند است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اقدام زینب نوروزی قایقران ملی پوش زنجانی در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بسیار ارزشمند و درخور قدردانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در دیدار این ورزشکار زنجانی، افزود: این ورزشکار برای اولین بار به همراه "مهسا جاور" در رقابت‌های قایقرانی ۲۰۲۴ پاریس حضور یافتند که بسیار ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از استان های دارای جمعیت بالا در مقایسه با استان زنجان نماینده ای در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نداشتند، اضافه کرد: ۲ بانوی زنجانی در رشته قایقرانی در این رقابت ها شرکت کردند و هرچند موفق به کسب مدال نشدند اما صحنه ای ماندگار را خلق کردند.

این مسوول به ویژگی های اخلاقی "نوروزی" اشاره کرد و گفت: این ورزشکار زنجانی خوش اخلاق و معتقد به اصول بوده و از جایگاه ویژه ای در میان بانوان ورزشکار برخوردار است.

وی به حرکت ارزشمند نوروزی در نشان دادن پرچم مردم فلسطین در حمایت از مردم مظلوم غزه در رخداد مهم المپیک اشاره کرد و گفت: هرچند عده ای با حاشیه سازی این حرکت را برنتافتند، اما به عنوان یک شهروند با دیدن این صحنه به آن افتخار کردم.

این مسوول همچنین به شرکت تنها نماینده زنجان در مسابقات پارا المپیک پاریس اشاره کرد و گفت:" رقیه شجاعی" از استان زنجان در رشته پاراتیراندازی به این رقابت‌ها اعزام شد ولی متاسفانه نتوانست افتخار آفرینی کند، اما همین حضور او در این رویداد جهانی ارزشمند است.

بازرگان با بیان اینکه ورزشکاران ملی پوش برای حضور در رقابت های بین المللی و المپیک باید مدتها از خانواده خود دور بمانند، افزود: خانواده های این ورزشکاران از صبر و ظرفیت بالایی برخوردار هستند که جای قدردانی دارد.

زینب نوروزی قایقران ملی پوش زنجانی در این دیدار گفت: این اقدام من بدون برنامه ریزی و با هدف همدردی و حمایت از کودکان مظلوم غزه انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر شاهد قتل عام مردم بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی هستیم که همین موضوع، انگیزه من برای انجام این کار بود.

این ورزشکار خاطر نشان کرد: هرچند بعد از این کار هجمه زیادی به من انجام شد، اما وقتی دیدم کودکان فلسطینی از چنین کاری خوشحال شدند من هم خوشحال شدم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha