۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
کد خبر: 85585874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث ترافیکی در خمین هشت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت

۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
کد خبر: 85585874
حوادث ترافیکی در خمین هشت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت

خمین - ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: حوادث ترافیکی امروز(دوشنبه) در خمین هشت مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.

ابراهیم سلیمانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران ادامه داد: در حادثه نخست پس از گزارش ساعت۱۱:۵۲ دقیقه امروز(دوشنبه) باسامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی برانحراف و برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با پایه پل دانشگاه آزاد( کمربندی جاده الیگودرز) تیم.های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین در سریعترین زمان ممکن از ایستگاه مرکزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: اقدامات لازم جهت برقراری امنیت وایمنی محل و نجات سرنشینان خودرو انجام شد.

سلیمانی بیان کرد: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت و انتقال مصدومان حادثه باهمکاری عوامل پلیس واورژانس به مراکز درمانی شهرستان انجام شد.

وی اظهار کرد: در حادثه دوم امروز باتوجه به گزارش ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی بر انحراف و برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو۲۰۶واقع در ابتدای جاده قورچی باشی مقابل بوجاری‌ها تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین در سریعترین زمان ممکن از ایستگاه مرکزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سلیمانی گفت: اقدامات لازم برای برقراری امنیت و ایمنی محل و نجات سرنشینان خودروها انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین افزود: این حادثه پنج نفر مصدوم داشت و انتقال مصدومان حادثه با همکاری عوامل پلیس و اورژانس به مراکز درمانی شهرستان انجام شد.

خمین در جنوب استان مرکزی است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha