۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85585875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب «در مسیر ایران بهره‌ور» منتشر شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85585875
کتاب «در مسیر ایران بهره‌ور» منتشر شد

تهران- ایرنا- کتاب «در مسیر ایران بهره‌ور» روایتی مستند از عملکرد سازمان ملی بهره وری ایران منتشر شد.

به گزارش ایرنا، کتاب «در مسیر ایران بهره‌ور» به‌صورت مستند به روایت اقدام‌های کلیدی و عملکرد سازمان ملی بهره‌وری ایران در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ که به‌منظور تسریع حرکت ملی بهره‌وری انجام شده است، می‌پردازد.

این کتاب در هفت فصل سازمان‌یافته سعی بر آن دارد که مبتنی بر شاخص‌های کمّی و مستندات عملکردی مجموعه تلاش‌ها و اقدام‌هایی که منجر به ایجاد رشد قابل‌توجه بهره‌وری و گسترش شبکه ملی بهره‌وری در سه سال گذشته شده است را بیان کند.

فصل اول این کتاب دستاوردهای کلیدی زیست‌بوم بهره‌وری کشور در سه سال اخیر را بر مبنای نماگرهای کمی عملکردی تبیین کرده است و در ادامه و در قالب فصول دوم تا ششم این کتاب، مجموعه اقدام‌ها و ابتکارهای سازمان ملی بهره‌وری ایران در راستای ایفای نقش به‌عنوان نهاد تنظیم‌گر هوشمند و مردمی زیست‌بوم بهره‌وری کشور ذیل پنج رویکرد تحول‌آفرین، تقویت نقش تنظیم‌گری به‌منظور جاری‌سازی سیاست‌ها، هوشمندسازی فرایندهای جمع‌آوری، تحلیل داده و سنجش بهره‌وری، توسعه جریان نوآوری بهره‌ور، مردم‌سپاری فعالیت‌های سازمان از طریق گسترش شبکه ملی بهره‌وری و ارتقای اثربخشی چرخه مدیریت بهره‌وری و توانمندسازی متولیان بهره‌وری تشریح شده اسـت.

در پایان و در فصل هفتم سعی شده است اولویت‌های کلیدی برای استمرار تسریع حرکت ملی بهره‌وری در مسیر آینده توضیح داده شود.

نسخه الکترونیک کتاب https://B2n.ir/q57586 که محتوای آن به‌صورت دولایه و خلاقانه طراحی شده است قابل دسترسی برای همه علاقه‌مندان عرصه بهره‌وری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha