۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۸
کد خبر: 85585971
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تصادف در جاده دامغان - سمنان یک کشته و ۲ مصدوم داشت

۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۸
کد خبر: 85585971
تصادف در جاده دامغان - سمنان یک کشته و ۲ مصدوم داشت

سمنان- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تصادف خودروی سواری پراید و تریلی دوشنبه شب در جاده دامغان - سمنان یک کشته و ۲ مصدوم داشت.

پژمان قرائیان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تصادف پراید با تریلی در محور دامغان به سمنان ۲ کیلومتر بعد از ورودی جاده چشمه علی رخ داد.

وی ادامه داد: تصادف پراید با تریلی ساعت ۱۹ و چهار دقیقه به مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی گزارش شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: بیشترین ماموریت‌های اورژانس در روزهای گذشته با توجه به اوج مسافرت‌ها به ویژه به مشهد مقدس در زمینه تصادف‌ها است.

به گزارش ایرنا، شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان، آرادان و گرمسار زیر پوشش دانشگاه علوم‌ پزشکی سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

استان پهناور سمنان با توجه به تنوع اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر زائران امام رضا(ع) سالانه پذیرای ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر است.

سمنان که به «دارالمرحمه» معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha