۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85586131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب ۳۰۲ حامی ایتام و محسنین در خراسان‌ جنوبی

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85586131
جذب ۳۰۲ حامی ایتام و محسنین در خراسان‌ جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی گفت: از ابتدای محرم تاکنون با اجرای پویش به عشق حسین (ع) ۳۰۲ حامی در استان حمایت از فرزندان یتیم و محسنین زیر پوشش این نهاد را برعهده گرفتند.

به گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌ امداد خراسان‌ جنوبی، محمد عرب روز سه‌شنبه افزود: این پویش با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام زیر ۱۸ سال در ماه‌های محرم و صفر اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۳۰۲ حامی، حمایت از ۴۴۸ فرزند ایتام و محسنین (دارای سرپرست ناتوان) را برعهده گرفتند گفت: در این طرح هموطنان می‌توانند حداقل از یک یا چند فرزند به نیت اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۴۱ هزار و ۶۳ حامی در استان اظهار کرد: این تعداد حمایت از ۹ هزار و ۶۰۳ فرزند یتیم و محسنین را برعهده دارند.

وی ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند تا پایان ماه صفر با مراجعه به پایگاه‌ ekram.emdad.ir در این طرح شرکت کنند.

عرب به روش‌های الکترونیکی برای شرکت در پویش به عشق حسین (ع) هم اشاره کرد و گفت: ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳، ثبت نام از طریق درگاه‌های سایت اکرام، اپلیکشن بله، از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلود کافه بازار) و شماره تماس ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ از دیگر روش‌های شرکت در این طرح ملی و خداپسندانه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha