۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85586177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع ۲ فقره تصادف در جاده‌های استان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت 

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: وقوع ۲ فقره تصادف در جاده‌های استان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت که نیروهای اورژانس مصدومان را به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل کردند.

داریوش تقیلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شامگاه گذشته تصادف ۲ دستگاه خودروی شاهین با پراید در جاده تهم به اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی اضافه کرد:۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه های "تهم و فرهنگ" به محل حادثه اعزام شد و کارشناسان اورژانس ۶ مصدوم حادثه را پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال دادند.

این مسوول ادامه داد: همچنین در سانحه‌ای دیگر واژگونی یک دستگاه پراید در جاده ماهنشان در مسیر "ینگجه به سمت مشمپا" به اورژانس استان گزارش و بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: این حادثه، پنج مصدوم داشت که کارشناسان اورژانس آنها را پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان موسوی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه اورژانس هوایی استان نیز روز گذشته یک ماموریت را انجام داد، گفت: عصر روز گذشته بالگرد هوایی زنجان به سمت بیمارستان شهدای طارم پرواز کرد.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام به درخواست سوپروایزر بیمارستان شهدای طارم مبنی بر نیاز به انتقال یک بیمار خونریزی گوارشی انجام شد که بیمار توسط بالگرد اورژانس جهت انجام اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافت و سپس با آمبولانس به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شد.

تقلیو یادآور شد: اورژانس استان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha