نیسان در کبودرآهنگ پنج عابر را زیر گرفت

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85586236
نیسان در کبودرآهنگ پنج عابر را زیر گرفت

همدان- ایرنا-رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برخورد یک دستگاه نیسان با عابران پیاده در سه راهی سوباشی در شهرستان کبودرآهنگ موجب مصدومیت چهار نفر و مرگ یک عابر شد.

محمدرضا شکوهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دنبال گزارش این تصادف، کارشناسان اورژانس شهرستان کبودراهنگ و بهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بعد از انجام اقدامات درمانی سه نفر از مصدومین به بیمارستان بعثت همدان و یک نفر به بیمارستان آیت الله بهاری اعزام شدند.

رییس پلیس راه استان همدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بی توجهی راننده وانت نیسان موجب شد که این وسیله نقلیه با بانوانی که در حال پیاده روی بودند برخورد کند.

سرهنگ علی فکری اظهار کرد: سهم عابران در سوانح برون شهری بسیار اندک است و این قبیل سوانح بیبشتر در مناطق روستایی رخ می دهد.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: پلیس راه این استان آمادگی لازم برای در اختیار قرار دادن کارشناسان فرهنگ و ترافیک به منظور ارائه آموزش های لازم را ترافیک داد.

سرهنگ فکری ادامه داد: البته این کار مستلزم همکاری دهیاران در جمع کردن اهالی روستا برای حضور در دوره آموزشی است و در نهایت پلیس می تواند تجهیزات ایمنی را نیز در اختیار دهیاران قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha