۳۱ طرح عمرانی در شهرستان چرام افتتاح و کلنگ زنی شد

یاسوج - ایرنا - ۳۱ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف شهری و روستایی در شهرستان چرام با حضور مسوولان استانی و محلی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استانداری کهپیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: از این تعداد ۲۵ پروژه‌ افتتاحی و مابقی کلنگ زنی شد.

علی محمد روستا بیان کرد: این پروژه ها در حوزه‌ های مختلف شهری و روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید:

تکمیل راه های ارتباطی، مهمترین نیاز شهرستان "چرام"

جاده چرام-دهدشت همچنان حادثه‌ساز

۳۱ طرح عمرانی در شهرستان چرام افتتاح و کلنگ زنی شد

وی اظهار کرد: لکه‌گیری آسفالت محور سپیدار- سرفاریاب - چرام، آسفالت معابر شهر سرفاریاب، افتتاح گلزار شهدای روستای دره‌لیر، آسفالت معابر شهر چرام، افتتاح بهسازی و معابر آسفالت روستای القچین علیا و افتتاح پروژه تعریض محور چرام دهدشت به نمایندگی از این طرح‌ها افتتاح شد.

۳۱ طرح عمرانی در شهرستان چرام افتتاح و کلنگ زنی شد

وی اضافه کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۷۵ هزار متر مربع آسفالت راه روستایی در شهرستان چرام اجرا شد.

به گزارش ایرنا، "چرام" یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان چرام حد فاصل شهرهای دهدشت، گچساران و باشت دارای ۲ نوع آب و هوای گرم و معتدل است و دارای ۲ بخش، مرکزی و "سَرفاریاب" با جمعیت ۳۳ هزار و ۵۴۳ نفر در قالب هشت هزار و ۸۹۰ خانوار که تقریبا در مرکز استان واقع شد و بدلیل نبود راه های ارتباطی مناسب در بن بست قرار گر فته است.

شهر چرام که از سه مسیر ارتباطی اصلی به مرکز استان و دیگر شهرستان ها و استان ها (چرام به باشت- چرام به یاسوج از جاده سپیدار و چرام به دهدشت) ارتباط دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha