۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85586264
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۳۰ هزار مسافر در اردبیل جابه‌جا شدند

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85586264
۶۳۰ هزار مسافر در اردبیل جابه‌جا شدند

اردبیل - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: ۶۳۰ هزار مسافر در پنج ماهه امسال با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شیرین‌زاده روز سه‌شنبه در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان خلخال با بیان اینکه در پنج ماه پارسال ۶۷۶ هزار مسافر در استان اردبیل جابه‌جا شدند، افزود: میزان جابه‌جایی مسافران در پنج ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۳۲۷ نفر با اتوبوس، ۵۹ هزار نفر با مینی‌بوس و ۲۴۵ هزار نفر نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابه‌جا شدند.

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای  اردبیل بیان کرد: جابجایی مسافران در استان با صدور ۱۰۱ هزار صورت وضعیت توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام شده است.

شیرین‌زاده اضافه کرد: در طرح انتقال زائران اربعین حسینی با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل استان بیش از ۱۱ هزار زائر کربلای معلی در قالب ۵۱۲ سفر جابه‌جا و بیش از ۵۰۰ زائر نیز در قالب ۱۶ سفر تاکنون برای زیارت و حضور در صحن و سرای حضرت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شدند.

وی ادامه داد: هفت پایانه، ۶۲ شرکت مسافربری، ۲ هزار و ۲۴۰ راننده و یک‌ هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری در استان اردبیل به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

شیرین زاده گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد از عملکرد شرکت‌های حمل نقل و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری اطلاع دهند تا فوری در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همسایگی استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و جمهوری آذربایجان واقع شده است.

جمعیت این استان افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که ۷۰ درصد آنها در مناطق شهری و ۳۰ درصد نیز در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha