رتبه ۴ آزمون سراسری: شرکت در کلاس کنکور تلف کردن وقت است

ارومیه- ایرنا- رتبه چهارم کنکور تجربی امسال با اشاره به اینکه داشتن پشتکار و کیفیت مطلوب آموزش و دبیران با تجربه از مهمترین عوامل موفقیت تحصیلی به شمار می رود، گفت: شرکت در کلاس های کنکور وقت تلف کردن است.

امیرمحمد درستی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزانه ۱۲ تا ۱۳ ساعت مطالعه در برنامه درسی من بود و در کلاس خاصی شرکت نکرده بودم چون احساس نیاز نمی کردم.

وی که فرزند دوم یک خانواده چهار نفری با والدین فرهنگی است، اضافه کرد: تشویق پدر، مادر، برادرم و همراهی دبیران خوبی که داشتم موجب شد تا به این مرحله برسم.

وی ادامه داد: بیشتر بر منابع درسی خودم تمرکز داشتم، چون معتقد هستم هیچ مطلبی خارج از کتابهای درسی در کنکور داده نمی شود.

رتبه ۴ آزمون سراسری: شرکت در کلاس کنکور تلف کردن وقت است

رتبه چهارم کنکور تجربی امسال درباره علاقه اش به رشته پزشکی نیز گفت: از اول به تخصص قلب و عروق علاقه داشتم و امیدوارم بتوانم در آینده فرد مفیدی برای خانواده و کشورم باشم.

پدر این دانش آموز هم در این باره گفت: به عنوان یک فرهنگی اجبار برای حضور در کلاسهای خصوصی را به اولیا و دانش آموزان توصیه نمی کنم چرا که باید بستر در خانه و مدرسه برای پیشرفت تحصیلی کودکان و نوجوانان فراهم باشد.

امیرمحمد درستی، دانش آموز رشته علوم تجربی مدارس سمپاد شهید بهشتی یک ارومیه بوده که در آزمون امسال در رتبه چهارم قرار گرفته و امکان زیادی دارد که در رشته پزشکی دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha