پذیرش دانشجوی دکتری استادمحور در پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی و علوم جوی

تهران- ایرنا- پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی در رشته‌های «سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی»، «علوم زمین گرایش رسوب‌شناسی»، «هواشناسی»، «زیست‌شناسی دریا گرایش بوم‌شناسی دریا»، «مهندسی عمران، گرایش مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی»، «علوم و مهندسی محیط‌زیست» در دوره دکتری تخصصی به شیوه استاد محور دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و برای فراهم کردن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری، به استناد آئین‌نامه شورای هدایت استعدادهـای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (ابلاغیه ۲/۳۰۷۸۶۲ مورخ ۱۷/‏۱۰/‏۱۴۰۱) از بین دانش‌آموختگان و دانشجویـان واجد شرایط، با رعـایت کـامل شرایط اعـلام شده برای سـال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در رشته های «سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی»، «علوم زمین گرایش رسوب‌شناسی»، «هواشناسی»، «زیست‌شناسی دریا گرایش بوم‌شناسی دریا»، «مهندسی عمران، گرایش مهندسی سواحل، بنادر و سازه¬های دریایی»، «علوم و مهندسی محیط زیست» در دوره دکتری تخصصی به شیوه استاد محور در هر رشته یک نفر دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس این خبر پذیرش تقاضا جهت بررسی از تاریخ ۱۰/‏۰۶/‏۱۴۰۳ تا ۱۸/‏۰۶/‏۱۴۰۳ است.

متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق آئین نامه استعداد درخشان) تقاضای خود را از طرق ارسال ایمیل به آدرس edu@inio.ac.ir یا به صورت حضوری به پژوهشگاه اعلام کنند تا پس از طی مراحل مصاحبه علمی با استاد مربوطه نسبت به ارسال مدارک و ثبت نام اقدام فرمایند.

به گزارش ایرنا، مرکز ملی اقیانوس شناسی با توجه با توافق صورت گرفته بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان آموزشی علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) اواخر سال ۱۳۷۰ تاسیس شد. شورای گسترش آموزش عالی در سال ۱۳۸۸با ارتقای آن به موسسه ملی اقیانوس شناسی و در بیست و دومین سال تاسیس یعنی اردیبهشت ۱۳۹۲ با ارتقای موسسه ملی اقیانوس شناسی به پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی با سه پژوهشکده موافقت کرد. این پژوهشگاه به عنوان یکی از پژوهشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم با سه پژوهشکده علوم اقیانوسی، مهندسی و فناوری دریا و علوم جوی و چهار ایستگاه پژوهشی شامل دو ایستگاه در خلیج فارسی، یک ایستگاه در نوشهر و یک ایستگاه در چابهار و ۳۷ عضو هیات علمی فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha