۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85586351
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خدمات‌رسانی ۱۴ تیم هلال احمر خراسان‌شمالی به زائران امام رضا(ع)

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: ۱۴ تیم امدادی این جمعیت با استقرار در مسیرهای مختلف استان به زائران پیاده امام رضا (ع) خدمات‌رسانی می کنند.

ابوالفضل محبان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امدادرسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) در قالب طرح همسفران خورشید در حال اجرا است و در این زمینه ۱۴ تیم متشکل از ۲۷۰ نفر از اعضا در مسیرهای مختلف مستقر شده اند.

وی افزود: این داوطلبان در شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان و فاروج مستقر هستند و نسبت به ارائه خدمات پیراپزشکی اقدام می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: خدمات رسانی این تیم ها تا تا ۱۵ شهریورماه تداوم دارد.

محبان خاطرنشان کرد: همچنین ۸۰ نفر از اعضای این جمعیت شامل ۴۰ خانم و ۴۰ نفر مرد در قالب طرح قدم به قدم در مسیر بهشت در مشهد مقدس حضور دارند و نسبت به خدمت رسانی به زائران کم توان و جابه جایی آنان با ویلچر اقدام می کنند.

به گزارش ایرنا، طرح همسفران خورشید با همت جمعیت هلال احمر از حدود ۲ دهه قبل همزمان با دهه پایانی صفر و مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) برای خدمت رسانی به زائران رضوی اجرا می‌ شود.

امسال پیش‌بینی می‌شود میلیون‌ها زائر در این روزها برای پابوسی و عرض ارادت به امام رئوف خود را در روز شهادت ایشان به پایتخت معنوی ایران برسانند.

در این طرح که در هشت استان خراسان جنوبی، شمالی، تهران، البرز، قم، یزد، گلستان و سمنان از پنج شهریورماه آغاز شده است، زائران امام هشتم شیعیان پای پیاده عازم آن دیار می‌شوند و هلال احمر نیز تمهیداتی را برای تسهیل این سفر معنوی زائران اندیشیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha