افتتاح هشت کیلومتر جاده چرام - دهدشت/ ضرورت ایمن سازی کامل

یاسوج - ایرنا - هشت کیلومتر باقی مانده از جاده ۱۵ کیلومتری چرام - دهدشت بعد از ۱۷ سال در حالی افتتاح شد و زیر بار ترافیک رفت که تکمیل و بهره برداری کامل این محور و همچنین ایمن سازی آن همچنان نیازمند تخصیص اعتبار و توجه ویژه متولیان امر است.

به گزارش ایرنا، جاده ۱۵ کیلومتری چرام - دهدشت در هفته جاری با حضور مسئولان هشت کیلومتر آن به بهره برداری رسید و به گفته مسئولان برای تکمیل و بهره برداری کامل آن و ایمن سازی بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هشت کیلومتر از این طرح از چشمه زعفران شهرستان چرام تا اداره فنی حرفه‌ای شهر دهدشت با چهارخطه شدن به بهره برداری رسید.

محمد راستا بیان کرد: چهار کیلومتر از این طرح طی ۲ سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به نصب جدا کننده در بخش زیادی از این مسیر تصریح کرد: با انعقاد قرارداد جدید و ۸ کیلومتر جدا کننده جدید نصب خواهد شد.

راستا اضافه کرد: با نصب نیوجرسی و خط کشی این مسیر مشکلات این طرح که برای همه مسئولان یک دغدغه بود برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سانحه رانندگی در جاده دهدشت – چرام با چهار کشته و پنج مصدوم

شمارش معکوس برای افتتاح جاده دهدشت به چرام و بالعکس آغاز شد

تکمیل راه های ارتباطی، مهمترین نیاز شهرستان "چرام"

وی اعتبار هزینه شده به ارزش روز در مسیر چرام - دهدشت را طی سال‌های مختلف را چهارهزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، "چرام" یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان چرام حد فاصل شهرهای دهدشت، گچساران و باشت دارای ۲ نوع آب و هوای گرم و معتدل است و دارای ۲ بخش، مرکزی و "سَرفاریاب" با جمعیت ۳۳ هزار و ۵۴۳ نفر در قالب هشت هزار و ۸۹۰ خانوار که تقریبا در مرکز استان واقع شد و بدلیل نبود راه های ارتباطی مناسب در بن بست قرار گر فته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha