سامانه ۱۳۸ پاسخگوی مشکلات زائران رضوی است

مشهد-ایرنا- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه ۱۳۸ ارتباطات مردمی آستان قدس‌رضوی پاسخگوی زائران بارگاه رضوی در دهه پایانی ماه صفر است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد روز سه‌شنبه افزود: بیشترین تماس‌های زائران مربوط به اسکان، مباحث فرهنگی، ترافیک پیرامون حرم مطهر رضوی، موکب‌ها و مجوزهای مربوطه است که پیشنهادها، راهکارها و انتقادهایی نیز در این زمینه مطرح شد.

وی با اشاره به ضرورت استمرار حضور مسوولان در سامانه پاسخگویی ۱۳۸ آستان قدس رضوی بیان کرد: ارتباط با مردم از طریق این سامانه اقدامی بسیار شایسته است، زیرا مردم می‌توانند از این راه با مسوولان ارتباط برقرار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری به اقدام‌های انجام شده این معاونت در حوزه تسهیل زیارت در ایام دهه پایانی ماه صفر اشاره و اظهار کرد: در باور و اعتقاد همه ما این است که ائمه اطهار (ع) به‌ ویژه حضرت رضا (ع) پناهگاه ما هستند و از همین رو باید در جریان خدمت، پناه مردم باشیم و زیارتی آسان را برای آنان فراهم آوریم.

گنابادی نژاد گفت: در همین راستا اقدامات مختلفی در دستور کار استانداری قرار گرفته است و با خدماتی همچون تسهیل حمل‌ونقل و رفع مشکلات زائران در این حوزه، اسکان ۸۰۰ هزار نفر، تسهیلاتی در حوزه بهداشت و درمان، میزبان زائران در این ایام هستیم.

تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ زائر رضوی همزمان با دهه پایانی صفر به مشهد وارد شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha