بزرگراه بروجردی با ۲ هزار میلیارد تومان رفع معارض شد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۸ پایتخت گفت: کار تملک و تخریب تمامی املاک معارض واقع در مسیر تکمیل ادامه بزرگراه شهید بروجردی به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال پایان یافت.

به گزارش ایرنا، محمد جواد خسروی روز سه‌شنبه با بیان این نکته که در فاز نخست این پروژه فرامنطقه ای، مدیریت شهری بیش از ۹۵۰۰ میلیارد ریال برای تملک املاک معارض هزینه صرف کرده است، افزود: در این فاز با اقدامات صورت گرفته، بخش اعظمی از مسیر بزرگراه در مهر ماه سال گذشته افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

شهردار منطقه ۱۸ تهران ادامه داد: هموار سازی مسیر با تملک املاک معارض این ابر پروژه راه و باندی از جمله اولویتهای مدیریت شهری منطقه در سال‌جاری بوده که این امر محقق و تمامی معارضین آن برچیده شد.

به گفته خسروی، برای تملک املاک معارض موجود در این فاز به مساحت چهار هزار و ۴۵۰ متر مربع، اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال اختصاص داده تا قطار تکمیل بزرگراه شهید بروجردی به سرعت بیشتری پیش برود.

بزرگراه بروجردی با ۲ هزارمیلیارد تومان رفع معارض شد

به گزارش ایرنا، فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر در مهر ماه سال گذشته افتتاح و فاز دوم این بزرگراه به طول یک کیلومتر حد فاصل میدان الغدیر تا ابتدای بلوار بهار، در دوره ششم مدیریت شهری از تیرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و این بزرگراه شامل دو مسیر تندروی شمالی و جنوبی در سطح منفی یک هریک دارای ۳ خط عبوری و یک لاین اضطرار و دو کندروی شمالی و جنوبی در سطح صفر هریک با ۲ خط عبوری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha