سرمربی قرقیزستان: مشکلات زیادی داریم/ جاه طلبانه به دنبال کسب امتیاز هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال قرقیزستان گفت: طبق برنامه روند آماده‌سازی تیم را پیش گرفتیم اما با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

به گزارش ایرنا ماکسیم لیسیتسین، سرمربی تیم ملی قرقیزستان امروز سه‌شنبه پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: طبق برنامه روند آماده‌سازی تیم را پیش گرفتیم. البته ما با مشکلات زیادی مواجه بودیم و با توجه به اینکه برخی از بازیکنان دیر به ما اضافه شدند تیم دیر تکمیل شد.

وی افزود: مهم‌ترین مشکل ما حمل و نقل خواهد بود و ما با دردسر زیادی به محل برگزاری بازی با ایران می‌رسیم. بعد از بازی در اصفهان باید به بیشکک بازگردیم تا خود را برای دومین بازی خود آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال قرقیزستان خاطرنشان کرد: ما ۱۰ بازی خوبی در برابر برترین تیم‌های آسیایی داریم و باید از این بازی‌های برای پیشرفت خود و فوتبال قرقیزستان استفاده کنیم. ما در تمامی بازی‌های به دنبال این هستیم تا بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم و امتیاز کسب کنیم و به هدف خود برسیم. به خوبی آگاه هستیم که تیم‌های خوبی مقابل ما قرار می‌گیرند اما با جاه‌طلبی به دنبال کسب امتیاز هستیم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha