۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85586574
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۱۷ حفار غیرمجاز در گیلان دستگیر شدند

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85586574
۱۱۷ حفار غیرمجاز در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری ۱۱۷ حفار غیرمجاز طی پنج ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد حجتی روز سه‌شنبه عنوان کرد: حفظ حقوق عامه، خدمت رسانی و توزیع عادلانه ثروت ملی مستلزم نگهداری صحیح و صیانت از آن در تمامی عرصه هاست.

وی در تشریح اقدامات یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی در پنج ماهه اول امسال ضمن اشاره به دستگیری ۱۱۷ نفر و کشف ۲۱ مورد حفاری غیرمجاز گفت: در این راستا ۵۲ قلم اموال تاریخی و ۴۵ عدد دستگاه فلزیاب نیز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این راستا ۶۲ فقره پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شده است.

دستگیری ۵۶ محکوم متواری طی یک‌روز در گیلان

به گزارش دیگری از این پایگاه، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۶ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک‌روزه در این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی، هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه گفت: با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک‌روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری ۵۶ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه عنوان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha