۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85586575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۱۳۸ میلیارد ریال برای طرح های برق شیروان هزینه شد

بجنورد- ایرنا- سرپرست اداره برق شیروان گفت: ۱۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال امسال از محل منابع مختلف برای طرح های برق رسانی این شهرستان خراسان شمالی هزینه شد.

مرتضی رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این اعتبارات برای اجرای هشت طرح بزرگ در مناطق مختلف شهری و روستایی واقع در بخش های مرکزی و قوشخانه هزینه شده است.

وی افزود: نصب و تعویض ۱۵۰ دستگاه چراغ معمولی با چراغ ال ای دی، نصب یک دستگاه ترانس هوایی، احداث یک کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، هوشمندسازی و رویت پذیری ۲۳۰ مشترک، اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط هوایی و احداث یک کیلومتر شبکه فشار هوایی طرح هایی بوده که در شهرستان اجرا شد.

سرپرست اداره برق شهرستان شیروان گفت: بیشترین اعتبار برای اجرای طرح احداث و اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی، تقویت و تعدیل ۲۱ دستگاه ترانس هوایی با ۳۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با هدف کاهش پیک بار و جلوگیری از خاموشی ها جهت گذر از پیک نقاط مختلف شهر هزینه شده است.

وی ادامه داد: اصلاح و افزایش کیفیت روشنایی معابر نقاط مختلف شهری، تامین برق متقاضیان جدید روستایی، تامین برق سایت ایرانسل روستای شکرانلو(مرغزار) و کنترل پیک و مدیریت مصرف از جمله اهداف طرح های اجرایی شهرستان بوده است.

شهرستان شیروان ۷۲ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد، ۴۹ هزار و ۳۴۸ مشترک شهری و ۲۱ هزار و ۵۳۰ مشترک روستایی است.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha