۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85586648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت خرده فروش موادمخدر در بروجرد دستگیر شدند

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85586648
هشت خرده فروش موادمخدر در بروجرد دستگیر شدند

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: هشت خرده فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان دستگیر و ۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی کیا روز سه شنبه اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بروجرد اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران در ۴۸ ساعت گذشته موفق به دستگیری هشت خرده فروش و کشف ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری هشت سارق شدند.

سرهنگ مهدوی کیا با بیان اینکه توقیف ۱۲ دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز از نتایج دیگر این طرح بود، بیان کرد: پلیس با جدیت و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان برخورد و در این راه با هنجارشکنان هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد شد.

فرمانده انتظامی بروجرد همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف مقادیری قهوه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: در اجرای مبارزه با کالای قاچاق، عوامل پلیس آگاهی این شهرستان در جاده‌های ارتباطی شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰۰ کیلوگرم قهوه فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروی توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha