۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85586649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکسازی مستمر بوستان‌های اسلامشهر از وجود معتادان متجاهر

اسلامشهر - ایرنا - رییس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر از پاکسازی مستمر در بوستان‌های سطح شهر از وجود معتادان متجاهر، پذیرش و تقبل هزینه نگهداری بانوان معتاد و تعداد زیادی از آقایان در کمپ های ترک اعتیاد خبر داد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور روز سه شنبه گفت :در اجرای این طرح، طی سه ماه اخیر بیش از ۱۱۰ معتاد متجاهر، متکدی و کودک کار از سطح شهرستان اسلامشهر که ۱۳ نفر آنها خانم بودن، شناسایی و جمع آوری شده اند.

وی افزود: در این طرح با تلاش واحد آسیب های اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر با گشت مستمر در سطح شهر و نیز حمایت و همکاری دادستانی شهرستان، فرمانداری، نیروی انتظامی، اداره بهزیستی و معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر توانستیم بیش از ۱۱۰ معتاد متجاهر، متکدی و کودک کار که اکثر آنها از اتباع بودند جمع آوری کنیم تا بتوانیم این افراد را احیا کرده و به جامعه و خانواده برگردانیم.

رییس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی و پاکسازی مستمر شهر از معتادین متجاهر، متکدیان و کودکان کار در سطح شهر، متکدی زن اتباع خارجی با درآمد چند میلیونی شناسایی و تحویل بهزیستی شد.

حجت الاسلام میرزاپور ،در این خصوص گفت: خبری که در خصوص خانم متکدی منتشر شد، در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در سطح شهر در حال اجراست، خانم تبعه افغان که به تکدی گری بر روی پل عابر پیاده ابتدای خیابان زرافشان در بزرگراه آیت الله سعیدی مشغول بود توسط مامورین ما شناسایی شد که مبلغ ۶۰ میلیون ریال پول نقد همراه او بود، خانم متکدی مدعی شد این مبلغ درآمد چند ساعت تکدی گری بوده، در نهایت این خانم تحویل بهزیستی شد.

پاکسازی مستمر بوستان‌های اسلامشهر از وجود معتادان متجاهر

رییس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهرتصریح کرد: پاکسازی مستمر در بوستان‌های سطح شهر از جمله؛ بوستان تقوی و ترنم و ... از حضور معتادین متجاهر، پذیرش و تقبل هزینه نگهداری ۱۳ نفر از بانوان معتاد و تعداد زیادی از آقایان در کمپ های ترک اعتیاد، با پرداخت هزینه نگهداری جهت پذیرش معتادان، همکاری مستقیم با معاونت خدمات شهر و گشت مشترک به منظور انتقال از منطقه اشخاص بی‌خانمان به گرمخانه جهت نگهداری، پاسخ به درخواست‌های سامانه ۱۳۷ جهت جمع آوری معتادین و متکدیان و کودکان کار، برگزاری کلاس‌های مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در فرهنگسراها و بوستان‌های سطح شهر از جمله اقداماتی در خصوص طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی است که نوید بخش شهری امن برای شهروندان خواهد بود.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha