۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۷
کد خبر: 85586687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: دیدار حضوری با مردم در رفع مشکلات سرعت می بخشد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: گفت وگوی تلفنی و دیدار حضوری با مردم می تواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع و یا به رفع آنها سرعت ببخشد و این یک مسئله ی مهم در خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز سه‌شنبه در حاشیه‌ی دیدار چهره به چهره با مردم اظهار کرد: امروز با ۳۰ هم استانی به صورت تلفنی در سامانه سامد و با ۳۰ مراجعه کننده ی دیگر به صورت چهره به چهره در دفتر استاندار دیدار و گفتگو داشتیم.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برای پیگیری مطالبات مردم در این دیدار فراخوانده شدند.

شفقت جبران خسارات سیل ۹۸، اشتغال، تسهیلات، مسائل واحدهای تولیدی، کسب و کار، مشکلات با شهرداری ها و مسائل مربوط به درمان بیماری‌ها را مهم ترین موضوعات درخواست شده از طرف مراجعین تلفنی و حضوری عنوان کرد و گفت: مسائلی که نیاز بود با مشورت مدیران مربوطه پیگیری و ارائه ی راهکار شد و مواردی دیگر نیز برای ادامه ی روند بررسی و پیگیری به دستگاه های اجرایی مربوطه ارجاع داده شدند.

وی خطاب به برخی مدیران دستگاه ها تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه های اجرایی ذیربط مشکلات درخواست کنندگان را بشنوند و در سریع ترین زمان پیگیری کنند چرا که بسیاری از عناوین مطرح شده توسط مراجعین بدون نیاز به مداخله ی استاندار در سطح دستگاه ها قابل پیگیری و رفع هستند.

استاندار لرستان حضور نخبگان و کارآفرینان در بین مراجعه کنندگان را بسیار مثبت قلمداد کرد و افزود: تمامی دستگاه ها امروز متحد شدند به ویژه برای حمایت و کمک به کارآفرینان و ایجاد بازار برای تولیدکنندگان و نخبگان بومی حمایت های لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha