بیشترین ترافیک در جاده‌های غربی و شرقی اصفهان برقرار است

اصفهان- ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: با توجه به افزایش سفرها در روزهای پایانی تابستان و همچنین ماه صفر، بیشترین ترافیک خودروها در جاده‌های غربی و شرقی استان وجود دارد.

مهدی فقهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده‌های استان بویژه در مناطق غربی، شرقی و جنوبی استان در این روزها با حجم بالایی از تردد خودروها بدلیل تعطیلات ماه صفر و همچنین نزدیک شدن به پایان فصل تابستان مواجه است.

وی ادامه داد: بیشترین تردد خودروها در چند روز اخیر در محورهایی مانند اصفهان - خمینی‌شهر- نجف‌آباد - تیران - چادگان - داران، اصفهان - نایین - خور - طبس و اصفهان - شهرضا - سمیرم ثبت شده است.

فقهی با اشاره به اقدامات صورت گرفته همزمان با اوج سفرها در پایان شهریور امسال اظهار کرد: خط کشی جاده‌ها، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز و حضور مستمر گشت‌های راهداری از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده در این ایام است.

وی با بیان کنترل مستمر اماکن بین راهی، از مردم خواست تا با توجه به اجرای عملیات راه‌سازی، راهداری و روکش آسفالت در برخی جاده‌ها به تابلوهای هشداردهنده و کارگاهی توجه کنند.

فقهی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند با تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها، مسافت‌ها و ترافیک موجود در آنها آگاه شوند.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در باره وضعیت راه‌ها و اماکن بین راهی به این سامانه اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه نخست حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha