۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبر: 85586700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قادری: کلید حل همه مشکلات کشور «رونق حوزه تولید» است

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی، کلید حل همه مشکلات کشور را ایجاد رونق در حوزه تولید دانست و گفت: با رونق در این حوزه، کسری بودجه و تورم کاهش می‌یابد، مشکل بیکاری حل شده و ارزش پول ملی نیز حفظ می‌شود.

«جعفر قادری» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به همکاری مجلس دوازدهم با دولت چهاردهم، گفت: در این دوره، دو قوه مجریه و مقننه کار خود را با هم شروع کرده و با هم به پایان می‌رسانند؛ از این رو لازم و ضروری است که تعامل و همکاری خوبی برای پیشبرد امور داشته باشند.

وی افزود: سرنوشت همه کشور به تعامل سازنده مجلس و دولت بستگی دارد و در سایه تعامل این دو قوه است که می‌توان شاهد حل مشکلات و پیشبرد و بهبود امور در حوزه‌های مختلف بود.

رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند، امروز مهم‌ترین مسأله کشور اقتصاد است؛ اگرچه ما در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی نیز مشکلاتی را داریم اما مهم‌ترین مسأله روز کشور مسأله اقتصاد به ویژه در حوزه معیشت مردم است.

قادری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، هم در کوتاه‌مدت، هم میان‌مدت و هم بلندمدت باید مرتفع شود، تأکید کرد: نباید به‌خاطر حل مشکلات در میان‌مدت و بلندمدت از مشکلات اقتصادی مردم در کوتاه‌مدت غافل بود. باید در این بخش نیز اقدامات مؤثری صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه کلید حل همه مشکلات کشور ایجاد رونق در حوزه تولید است، متذکر شد: با رونق در این حوزه، تورم کاهش می‌یابد، مشکل بیکاری حل می‌شود، کسری بودجه کاهش می‌یابد و ارزش پول ملی حفظ می‌شود؛ لذا باید برای حل مشکلات اقتصادی کشور تمام تلاش خود را بر رفع موانع حوزه تولید و ایجاد رونق در این حوزه معطوف سازیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha