۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبر: 85586975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درمانگاه جهادی دندانپزشکی در سلماس راه‌اندازی شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبر: 85586975
درمانگاه جهادی دندانپزشکی در سلماس راه‌اندازی شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه سلماس گفت: درمانگاه جهادی دندانپزشکی در این شهرستان با هدف ارائه خدمات رایگان به اقشار بی‌بضاعت راه‌اندازی شد.

سرهنگ کاظم میرکاظمی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گوبا ایرنا اظهار کرد: درمانگاه جهادی دندان‌پزشکی در سلماس با هدف ارائه خدمات رایگان به اقشار بی‌بضاعت راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این درمانگاه با همکاری گروه جهادی الکفیل، بسیج جامعه پزشکی و خیرین نیک‌اندیش به مدت پنج روز فعالیت خواهد کرد.

میرکاظمی‌زاده تصریح کرد: این درمانگاه با ظرفیت ۵۰ یونیت دندانپزشکی با حضور ۸۰ نفر از متخصصان و دندان‌پزشکان مجرب از سراسر کشور، خدمات دندان‌پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و سایر سازمان‌های مددکاری و عموم مردم زیر دهک پنج ارائه می‌دهد که تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

فرمانده سپاه سلماس افزود: جهادگران با توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه سازندگی و امید در بین مردم منطقه، رسالت عظیمی را بر دوش دارند و در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

سرهنگ میرکاظمی‌زاده بیان کرد: این درمانگاه جهادی دندان‌پزشکی نه تنها به ارائه خدمات درمانی می‌پردازد، بلکه به عنوان یک فرصت برای خودسازی و تقویت روحیه جهادی در بین دندان‌پزشکان و متخصصان نیز عمل می‌کند.

وی اضافه کرد: اینگونه فعالیت‌ها باعث افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت روحیه همکاری و همیاری در جامعه می‌شود.

وی یادآور شد: این درمانگاه جهادی با هدف کاهش محرومیت‌های بهداشتی و درمانی در مناطق کمتر توسعه‌یافته، تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی، به بهبود سلامت دهان و دندان افراد نیازمند کمک کند و همچنین این اقدام می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر مناطق کشور در جهت برگزاری اردوهای جهادی مشابه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار بی‌بضاعت باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha