کانون‌های خدمت رضوی خمین ۵۸ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال خدمت ارائه کردند

خمین- ایرنا- دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان خمین گفت: این کانون ها در نیمه نخست امسال ۵۸ میلیارد و ۶۸۳ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال انواع خدمات به شهروندان ارائه کردند.

محمدعلی هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۴۰۷ خادمیار و یاور رضوی در خمین فعالیت دارند که ۳۹۴ نفر از این افراد خادمیار رضوی هستند.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی خمین را ۲۵۲ مرد و ۱۵۵ زن تشکیل می دهند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان خمین گفت: ۱۹ کانون تخصصی سلامت، تعلیم و تربیت، قرآنی، مشاوره و مددکاری، کتاب و کتابخوانی، محصولات فرهنگی، شعر و ادب، بانوان و خانواده ، زیارت، وقف و نذر، کارآفرینی و اشتغال، علمی، قرآنی، ورزشی، تبلیغ دینی، خبر و فضای مجازی و حقوقی در این شهرستان فعالیت دارند.

هاشمی افزود: ۱۶ کانون محلی در شهرهای خمین، قورچی باشی و ۲ کانون محلی در روستاهای ریحان و دهنو فعال هستند.

وی اضافه کرد: امسال ۹۶ مورد مشاوره و مددکاری، ۵۲۵ مورد پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات و ۱۰۰ مورد خدمت ورزشی از سوی کانون های خدمت رضوی خمین ارائه شد.

وی با اشاره به برگزاری ۲ هزار و ۱۳۰ آیین مذهبی و مناسبتی در سال جاری ادامه داد: این برنامه ها با هزینه ۲۳ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در شهرستان برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان خمین گفت:۸۴۰ کلاس و کارگاه تربیتی با هزینه ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ۵۰ مورد بازدید از منازل محرومان با هزینه ۲۵۰ میلیون ریال، ۱۰۰ مورد سرکشی از خانواده ایثارگران با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از جمله خدمات این کانون ها در سال جاری است.

هاشمی افزود: کانون های خدمت رضوی خمین امسال ۴۹ زائر را با هزینه ۴۷۵ میلیون ریال به مشهد و ۳۵ زائر را با هزینه ۶۰ میلیون ریال به قم اعزام کردند.

وی توزیع ۷۹۰ مورد سبد کالا به ارزش سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال، اطعام و توزیع ۲۱ هزار و ۹۶۵ وعده غذای گرم به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال، اهدای ۹۰۰ قرص نان به محرومان به ارزش ۴۹۰ میلیون ریال و اهدای ۴۶ کارت نان به ارزش ۷۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال را از دیگر خدمات کانون های خدمت رضوی خمین در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان خمین گفت: ۶ مورد تعمیر و تحویل لوازم مورد نیاز منازل محرومان به ارزش ۲۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، اهدای ۱۰۱ نوشت افزار به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال اهدای ۴۲ سری لباس کودکان و بزرگسالان به ارزش ۳۳۶ میلیون ریال در سال جاری از سوی این کانون ها انجام شد.

هاشمی افزود: تعمیر سه منزل محرومان با هزینه ۱۲۹ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال، ۴۱ خدمت درمانی به محرومان به ارزش ۷۴۰ میلیون ریال، اهدای ۲ سری جهیزیه و سیسمونی به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال، ۲۸ مورد ذبح و توزیع قربانی و عقیقه به ارزش سه میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال از دیگر اقدامات کانون های خدمت رضوی به شهروندان زادگاه امام راحل در سال جاری است.

وی اظهار کرد:در این مدت ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک به مردم غزه جمع آوری شد و ۳۹ مورد درخواست مردمی از آستان قدس رضوی پیگیری شد.

هاشمی ادامه داد: در راستای اجرای طرح "آقا حساب کرده" ۸۴۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برای۴۰ مورد تسویه حساب و پرداخت انشعابات از سوی کانون های خدمت رضوی خمین پرداخت شد.

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha