۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85587223
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کمالوند: صنعت نفت آبادان برای صعود به لیگ برتر نیازمند حمایت است

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: صعود تیم صنعت‌نفت به لیگ برتر مستلزم حمایت همه جانبه است.

فراز کمالوند چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم به لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم.

وی افزود: ۲ اردوی بسیار خوب در تبریز و تهران را پشت سر گذاشتیم و به آن چیزی که نیاز بود دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: برای حضور مقتدرانه در لیگ یک بیش از ۸۰ درصد تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرد و ۱۸ بازیکن جدید جذب شد.

کمالوند بیان کرد: با توجه به تغییر در ترکیب تیم و بازیکنان، تیم برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارد و از هفته چهارم شکل مناسبی به خود خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ تیمی برابر صنعت‌ نفت بازی راحتی نخواهد داشت گفت: تیم روند رو به رشدی به خود گرفته و در هر بازی برای برد و بازی تماشاگرپسند به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان خواستار اجرایی شدن تعهد مالی پالایشگاه آبادان در قبال این تیم شد و افزود: پالایشگاه آبادان تاکنون از بودجه مصوب شده به تیم پرداختی نداشته و با این روند در آینده به مشکل خواهیم خورد.

کمالوند حمایت را لازمه صعود تیم صنعت‌ نفت به لیگ برتر عنوان و بیان کرد: برای صعود نیازمند حمایت از سوی هواداران و مسئولان هستیم که به لطف خدا هواداران مانند همیشه حامی ما هستند ولی انتظار داریم پالایشگاه آبادان مشکل مالی را در کمترین زمان برطرف کند.

وی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با حمایت مالی که داشتند پنجره بسته باشگاه باز شد و موفق به ثبت قرارداد بازیکنان شدیم.

کمالوند گفت: فصل بسیار سختی پیش روی ما است و خواسته هواداران فقط صعود تیم به لیگ برتر است اما تا مشکل مالی حل نشود نمی‌توان به لحاظ روحی و روانی به شرایط خوب برسیم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز دوشنبه هفته آینده از هفته نخست لیگ دسته اول کشور میهمان سایپا تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha