۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸
کد خبر: 85587306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان ناامنی و آسیب زدن به اموال مردم در جیرفت دستگیر شدند

جیرفت- ایرنا- سه نفر اراذل و اوباش که شب گذشته در جیرفت با یکدیگر درگیر شده و به برخی از خودروهای مردم نیز آسیب وارد کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند. 

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت روز چهارشنبه در این رابطه گفت: سه نفر از اراذل و اوباش جیرفت که موجب ناامنی شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱٠ مبنی بر عربده کشی سه نفر اراذل و اوباش در شهر جیرفت بلافاصله مأموران یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه پلیس، سه نفر که با استفاده از سلاح سرد در حال عربده کشی، شرارت و درگیری بوده و باعث اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم در حوالی میدان دانشگاه آزاد شده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ فیروزبخت با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی در جامعه می‌شود، یادآور شد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد هیچ کس نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در هر ساعت از شبانه روز، موضوع را سریعا و بدون فوت وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha