حوادث رانندگی در اصفهان یک کشته و ١۵ مصدوم بر جا گذاشت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - حوادت رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان سبب جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۵ نفر شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان روز پنجشنبه گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده چادگان به تیران، ورودی دهکده دوم چهار مصدوم و یک کشته به همراه داشت.

بمانعلی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حدود ساعت ۱۱ دیروز اتفاق افتاد و یک مرد ۴۱ ساله بر اثر آن جان باخت.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه که ۲ زن ۳۲ و ۷۵ ساله و ۲ دختر پنج و هفت ساله بودند با سه آمبولانس اورژانس و یک آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

یوسفی خاطرنشان کرد: واژگونی خودروی پژو پارس در کیلومتر ۴۰ محور میمه به موته نیز چهار مصدوم داشت که در پی آن ٢ تیم عملیاتی به محل اعزام شد و عوامل هلال احمر در پایگاه قرقچی میمه یکی از سرنشینان گرفتار در خودرو را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان اضافه کرد: در سانحه دیگری واژگونی خودروی پژو ۴٠۵ در جاده رضوانشهر کیلومتر ٢ محور حسن‌آباد به فصل‌آباد به هلال احمر گزارش شد.

یوسفی ادامه داد: یک تیم عملیاتی از پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) نجف آباد برای امدادرسانی به ٢ مصدوم این حادثه به محل اعزام شد.
وی اظهار کرد: همچنین واژگونی خودروی پژو ٢٠٧ در مسیر آباده به شهرضا روبه‌روی روستای میرآباد پنج مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان بالغ بر سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر هلال احمر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha