۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۳۸
کد خبر: 85587563
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور وارد شیراز شد

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۳۸
کد خبر: 85587563
وزیر کشور وارد شیراز شد

شیراز - ایرنا - اسکندر مؤمنی وزیر کشور دقایقی پیش به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد و مورد استقبال استاندار فارس، فرماندهی انتظامی و جمعی از مدیران قرار گرفت .

به گزارش پنجشنبه ایرنا ، وزیر کشور در بدو ورود به شیراز راهی حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی حضرت شاهچراغ (ع) شد و پس از زیارت قرار است تا ساعتی دیگر در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۱۲هزار میلیارد تومان به عنوان سی و هفتمین مرحله از جهش‌های عمرانی شیراز شرکت کند.

وزیر کشور وارد شیراز شد

این گزارش حاکیست ،افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همزمان ۱۴ زمین چمن مصنوعی، ۱۱ سالن ورزشی و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بولوار صادقیه از جمله این پروژه‌ها هستند که قرار است تا ساعتی دیگر با حضور وزیر کشور انجام شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و شرکت در چندین جلسه از دیگر برنامه های امروز (پنجشنبه )وزیر کشور در این سفر یکروزه اعلام شده است .

وزیر کشور را در این سفر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و حمید خواجه نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha