استارت ملی‌پوشان فوتبال در مقدماتی جام‌جهانی با توسل به امام رئوف

تهران- ایرنا- تیم‌ ملی فوتبال ایران از مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در شرایطی به مصاف قرقیزستان می‌رود که شاگردان قلعه‌نویی با استعانت از ثامن‌الحجج پا به این دیدار خواهند گذاشت.

به گزارش ایرنا، تیم‌ ملی فوتبال ایران در آغاز مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) در اصفهان و در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت یوسوکه آراکی ژاپنی به مصاف قرقیزستان می‌رود.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که به دلیل عدم آماده‌سازی ورزشگاه آزادی در نهایت بازی به اصفهان منتقل شد تا یوزهای ایرانی در یکی از شهرهای تاریخی با فرهنگی کهن پذیرای ملی‌پوشان کشورمان باشند.

در آستانه این بازی و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) خادمین بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران زیارت مختصر و صلوات خاصه امام رضا (ع) را قرائت و در پایان بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی نیز با تبرک پرچم مقدم حرم حضرت رضا (ع) به این امام همام متوسل شدند.

با این توسل از امام رئوف، شاگردان قلعه‌نویی پا در مسیر جام‌جهانی گذاشتند، هر چند این حریف آسیایی از بُعد اعتبار و اقتدار قابل قیاس با تیم ملی فوتبال کشورمان نیست اما استقبال پرشور و گسترده هواداران فوتبال و مردم اصفهان، تصاویری زیبا از مهمان‌نوازی ایرانیان را به تصویر کشیده است.

اصفهانی‌های علاقه‌مند به فوتبال تا پاسی از بامداد پنجشنبه (۱۵ شهریور) در اطراف هتل محل اقامت تیم ملی در خیابان چهارباغ حضور داشتند و به تشویق شاگردان قلعه‌نویی پرداختند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان از ساعت ۱۹:۳۰ در فولادشهر به مصاف هم می‌روند. در این گروه تیم‌های قطر، ازبکستان، کره‌شمالی و امارات حضور دارند. ملی‌پوشان کشورمان در ادامه و در هفته دوم این مسابقات روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه در دیداری خارج از خانه به مصاف امارات می‌روند و در ادامه پنجشنبه ۱۹ مهر میهمان ازبکستان هستند.

سایر بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران به این شرح است:

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳
ایران - قطر

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳
کره شمالی - ایران

سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۳
قرقیزستان - ایران

پنجشنبه ۳۰ اسفند ۱۴۰۳
ایران - امارات

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۴
ایران - ازبکستان

پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
قطر - ایران

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
ایران - کره شمالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha