۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85587699
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۲۰ هزار متر از خطوط شبکه آبرسانی خراسان‌شمالی اصلاح شد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از اصلاح و بازسازی ۲۰ هزار و ۶۰۶ متر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آبرسانی استان با هدف جلوگیری از هدر رفت آب خبر داد.

رضا عطایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از این میزان پنج هزار و ۶۵۰ متر مربوط به اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و ۱۴ هزار و ۹۵۶ متر نیز مربوط به عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب بوده است.

وی افزود: بخشی از آب شربی که در شبکه‌های آبرسانی وجود دارد به واسطه فرسودگی شبکه و یا حوادث از دسترس خارج می‌شود که در این راستا اصلاح و بازسازی خطوط آبرسانی در دستور کار قرار دارد.

عطایی گفت: جدای از فرسودگی شبکه ها، کنتورهای خراب، انشعابات فرسوده و غیرمجاز نیز از دیگر عوامل هدر رفت آب است که در این راستا در سالجاری یکهزار و ۸۶۲ کنتور معیوب تعویض شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی ادامه داد: تعویض کنتورهای معیوب در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۴ درصد افزایش داشته است.

عطایی خاطرنشان کرد: در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می‌ شود بنابراین تعویض کنتور به شکل مستمر انجام می‌شود.

خراسان شمالی دارای ۲ هزار و ۷۶۰ کیلومتر خط انتقال و ۴ هزار و ۷۰۵ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha