۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85587704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک جاده‌های خراسان‌شمالی نیمه سنگین است

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷
کد خبر: 85587704
ترافیک جاده‌های خراسان‌شمالی نیمه سنگین است

بجنورد- ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی گفت: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت زائران از آیین های ماه صفر، حجم ترافیک در جاده های استان نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: افزایش حجم تردد اکنون از محور فاروج به جنگل گلستان مشاهده می شود و فردا شب این حجم از ترددها بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در این چند روز با توجه به افزایش واژگونی ها هماهنگی های لازم با استانداری انجام شده و ۲ ایستگاه صلواتی و موکب های پذیرایی در مسیر برپا شده تا رانندگان مدتی توقف و استراحت کنند و دچار خواب آلودگی نشوند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: جاده آشخانه تا چمن بید به طول ۱۵ کیلومتر ۲ طرفه است و توصیه می شود رانندگان از سبقت غیرمجاز جلوگیری کنند تا منجر به تصادف و فوت نشود.

وی خاطرنشان کرد: ۳۸ درصد تصادفات فوتی مربوط به واژگونی است بنابراین از رانندگان می خواهیم سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ اسپیدکار تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم ترددها توصیه می شود شهروندان حرکت و سفر بازگشت خود را به روزها و دقایق آخر موکول نکنند.

۵۷ تیم پلیس، جاده های این استان را برای ایمنی تردد در روزهای پایانی ماه صفر رصد می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha