۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85587769
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمیته رصد و پایش فضای مجازی در جزیره کیش تشکیل شد

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85587769
کمیته رصد و پایش فضای مجازی در جزیره کیش تشکیل شد

کیش- ایرنا- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش امنیت در فضای مجازی را یک ضرورت دانست و گفت: در همین راستا کمیته رصد و پایش فضای مجازی در این جزیره تشکیل شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد محسن بابایی روز پنجشنبه با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه در اولویت اقدامات این پلیس قرار دارد، اظهار کرد: نیاز به امنیت در فضای مجازی یکی از اصل‌های حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه در اولویت اقدامات این پلیس قرار دارد که در هماهنگی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب جزیره کیش و با محوریت مرجع محترم قضایی، کمیته پایش فضای مجازی با حضور سازمان‌ها و نهادهای مربوطه در این حوزه تشکیل شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه پلیس فتا در کنار اقدامات پیشگیرانه با انتشار هر گونه اخبار کذب و خلاف واقع برخورد قانونی خواهد کرد، افزود: لازم است تا قبل از انتشار هر گونه اخبار نسبت به بررسی صحت و سقم خبر اقدام و سپس نسبت به انتشار اقدام شود.

وی از شهروندان خواست تا تمامی نیازهای خبری و اطلاع رسانی خود را از منابع معتبر نظیر رسانه ملی، خبرگزاری‌های رسمی و سایت‌های مرجع تامین کنند و اضافه کرد: در صورت مواجه با موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی با مراجعه به بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا از طریق سایت رسمی به نشانی WWW.FATA.GOV.IR از خدمات آنلاین و بر خط این پلیس بهره مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha