بیش از ۴۰۰ هزار خودرو وارد گیلان شد

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85587802
بیش از ۴۰۰ هزار خودرو وارد گیلان شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه گیلان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده اند.

سرهنگ جاور صفاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فقط روز گذشته(چهارشنبه) حدود ۱۰۲ هزار دستگاه خودرو به استان وارد شده است که اکثر این خودروها از محور قزوین به رشت تردد داشته اند.

وی افزود: هم اینک نیز ترافیک در جاده‌های گیلان نیمه سنگین و روان است اما پیش‌بینی می‌شود که تردد در خروجی های استان به خصوص در محور رشت به قزوین از اواخر امروز افزایش یابد.

وی ادامه داد: به همین دلیل محدودیت ترافیکی برای روز جمعه ۱۶ شهریورماه در ۲ مسیر اصلی شامل جاده قدیم رشت - قزوین و بندرآستارا - اردبیل به صورت رفت و برگشت اعمال می شود که بر این اساس تردد انواع تریلر و کامیون‌ به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روز جمعه ۱۶ شهریور در مسیرهای اعلام شده ممنوع است.

رییس پلیس راه گیلان گفت: این محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی، آسانی حرکت و تردد وسایل نقلیه در این ۲ مسیر اعمال می‌شود ضمن اینکه در صورت عادی بودن وضعیت تردد در این مسیرها با هماهنگی فرماندهی پلیس راه ضمن اطلاع‌رسانی، محدودیت برداشته می‌شود.

صفاری افزود: شایسته است همه رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و سایر مسافران رقم بزنند و به خصوص در مسیرهای پرخطر از سبقت و سرعت زیاد پرهیز کرده و با عجله و شتاب رانندگی نکنند.

به گزارش ایرنا، طی سه روز اخیر فقط در بخش جاده ای بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو به استان وارد شده و در مجموع بیش از چهار میلیون مسافر از طریق زمینی، ناوگان هوایی و ریلی وارد استان شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha