۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85587841
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی: رطوبت و شرجی در بوشهر ادامه دارد

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85587841
هواشناسی: رطوبت و شرجی در بوشهر ادامه دارد

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی پنج روز آینده با وزش متناوب بادهای ملایم بطور غالب جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح این استان ادامه خواهد داشت.

طلیعه محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش‌بینی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خلیج فارس طی این مدت وضعیت به نسبت آرامی دارد افزود: وضعیت جوی آسمان استان بوشهر در ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، بطور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، در شب در فراساحل شمالی گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی ادامه داد: براساس نقشه های هواشناسی وضعیت دریایی آب های سرزمینی استان بوشهر در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۱۲، مد اول ساعت ۰۹:۰۴، جزر دوم ساعت ۱۵:۳۷، مد دوم ساعت ۲۱:۳۵ خواهد بود.

محمدی ادامه داد: بیشینه هوا در شبانه روز گذشته برای شهرهای خورموج و اهرم به ترتیب ۴۵ و ۴۳ درجه سانتیگراد بعنوان گرمترین مناطق استان بوشهر ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: کمینه دمای هوا در روز جاری مربوط به شهر جم با ۲۴ درجه سانتیگراد است.

وی افزود: بیشترین رطوبت هوا در روز جاری مربوط به بندر گناوه با ۷۵ درصد و کمترین رطوبت نیز مربوط به برازجان با ۳۷ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha