۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85587868
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ثبت ۶۰۰ هزار تردد در راه‌های استان اردبیل

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85587868
ثبت ۶۰۰ هزار تردد در راه‌های استان اردبیل

اردبیل-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۶۰۰ هزار تردد در بازه زمانی هشتم الی ۱۴ شهریور در مبادی ورودی و خروجی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا کلیم‌اله وثوقی روز پنجشنبه در بازدید از محور اردبیل - سرچم گفت: براساس اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های پلاک خوان طی این مدت ۶۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است که از این تعداد ۲۱۲ هزار تردد مربوط به پلاک‌های غیربومی بوده است.

وی افزود: پلاک‌های مربوط به استان تهران ۸۸ هزار تردد،آذربایجان شرقی ۴۶ هزار تردد،گیلان ۱۳ هزار تردد،آذربایجان غربی ۱۱ هزار تردد و اصفهان با ۶ هزار تردد بیشترین تردد را در مدت یاد شده داشته اند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل اضافه کرد: بیشترین تردد در بازه زمانی هشتم الی ۱۴ شهریور در محورهای اردبیل - آستارا با ۳۸۴ هزار تردد، اردبیل- سرعین ۳۸۲ هزار تردد، اردبیل - سرچم ۲۳۷ هزار تردد و اردبیل مغان ۲۳۴ هزارتردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طبق اطلاعات سامانه‌های هوشمند جاده ای پلاک‌های استان تهران، آذربایجان شرقی، غربی، اصفهان و فارس بین یک تا سه روز در استان اردبیل ماندگاری داشته اند.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۱۸۵ سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha