۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85587895
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

طرح پویش اشتغال در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اجرا شد

رشت - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: طرح پویش اشتغال در این دانشگاه به اجرا درآمده و دانشجویان متقاضی تحصیل در این دانشگاه می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

دکتر مجتبی ملکی چوبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: موضوع طرح پویش اشتغال از مزیت‌های رقابتی دانشگاه آزاد اسلامی با سایر مراکز آموزش عالی کشور بوده که دانشجویان پسر و دختر می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: در اجرای این پویش، دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه همزمان با تحصیل می‌توانند با توجه به تفاهم‌نامه‌ها و قرادادهایی که با صنایع و شرکت‌های مختلف استان منعقد شده اشتغال هم داشته باشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اضافه کرد: در اجرای طرح پویش اشتغال، دانشجویان پسر بعد از اتمام دوره سربازی می‌توانند به اشتغال خود در شرکت‌ها و موسساتی که با آنان قرارداد منعقد شده؛ ادامه دهند.

وی اظهار کرد: دانشجویان ضمن تحصیل در دانشگاه می‌توانند بورسیه شوند؛ به این ترتیب هزینه تحصیل را صنایع تامین کرده و دانشجویان مازاد بر هزینه تحصیل؛ حقوق ماهانه هم دریافت می کنند و در کنار تحصیل مهارت افزایی هم خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ۴۰ هزار دانشجو در ۱۴ واحد و مرکز آموزشی در شهرستان‌های مختلف گیلان مشغول به تحصیل هستند، افزود: برای دانشجویان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی شامل خوابگاه، مرکز تحقیقاتی و امکانات ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: نامنویسی و انتخاب رشته پذیرش دانشجو تنها بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهرماه سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده‌است.

ملکی چوبری بیان کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه که در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال اول پذیرش آنها تنها براساس سوابق تحصیلی است از امروز (چهارشنبه) تا ساعت ۲۴ روز ۲۱ شهریور ادامه دارد.

وی بیان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی http://azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاه در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha