۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85587940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۰ برنامه هفته «دفاع مقدس» در اردستان برگزار می‌شود

کاشان- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان گفت: ۱۷۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نشست های فرهنگی و بصیرتی در هفته «دفاع مقدس» در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ روح‌الله صنعتکار روز پنجشنبه در نشستی خبری افزود: این برنامه‌ها با غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی اختتامیه یادواره شهدا و برگزاری مسابقات مختلف اظهار کرد: برنامه‌های متنوع دیگر فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در باره برنامه تابستانه پایگاه های بسیج گفت: برگزاری مسابقات فوتسال، بازی‌های بومی و محلی خواهران و افتتاح مرکز مشاوره بسیج در شهر زواره، از کارهای انجام شده در این زمینه است.

سرهنگ صنعتکار گفت: اردستان از نظر تعداد شرکت کننده در کلاس‌های قرآنی و مسابقات آن، در بین شهرستان‌های استان اصفهان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از افزایش طلاق و خودکشی، مرکز مشاوره بسیج در شهر زواره افتتاح شده است، تصریح کرد: در این مرکز تاکنون بالغ بر ۶۰۰ نفر پذیرش و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: عمده برنامه‌های تابستانه پایگاه‌ها بحث تربیتی بود که با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد در سطح پایگاه‌ها و پارک‌ها به اهداف خود دست یافت.

سرهنگ صنعتکار گفت: در هفته دفاع مقدس مانند سال گذشته نمایشگاه ادوات نظامی همراه با نمایشنامه عملیات فتح المبین در شهر زواره برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این هفته فراخوان نظامی و رزمایش ۳۶ ساعته بصورت همزمان با دیگر شهرهای استان در اردستان اجرا خواهد شد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت، ۳۲۰ شهید، (۲۱ شهید فرهنگی و ۷۹ شهید دانش‌آموز شهید)، ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

هفته دفاع مقدس به هفته آغازین جنگ ایران و عراق (از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر) گفته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha