۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85587964
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واکنش مسئولان فدراسیون اسکیت به شهادت کودک اسکیت‌باز فلسطینی

تهران- ایرنا- در پی شهادت کودک اسکیت‌باز فلسطینی مسئولان فدراسیون اسکیت در واکنش به این اتفاق تلخ، انزجار خود را از رفتارهای ددمنشانه رژیم غاصب صهیونستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، فجایع بی‌رحمانه و کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطینی هر روز رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرد و صفحات جدیدی از رفتارهای ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را در تاریخ به ثبت می‌رساند.

بعد از حملات گسترده نیروهای صهیونیستی به مردم بی‌پناه و مظلوم فلسطین که با شهادت تعداد کثیری از آنها همراه بود، بازهم جهان نمایشی تلخ از واقعیت این رژیم غاصب را نظاره‌گر بود. سربازان صهیونیستی در روزهای گذشته با شلیک به کودکی که در حال اسکیت بود نشان دادند چیزی به عنوان شرف، اخلاق و انسانیت را نمی‌شناسند و برای آنها مهم نیست این تیرها چه قلبی را نشانه می‌رود.

بعد از انتشار تصاویر کودک اسکیت‌باز فلسطینی، مسئولان فدراسیون اسکیت کشورمان با اعلام انزجار از حملات گسترده رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به شهادت این ورزشکار خردسال واکنش نشان دادند.

واکنش مسئولان فدراسیون اسکیت به شهادت کودک اسکیت‌باز فلسطینی

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت گفت: عجیب است جهانیان این همه فاجعه و اتفاقات تلخ را می‌بینند اما همچنان برخی از کشورها سکوت پیشه کرده و واکنشی نشان نمی‌دهند. به عنوان یک پدر از آنچه دیدم، قلبم به درد آمد. ورزش در ماهیت خود پیام‌آور صلح و دوستی است اما سربازان اسرائیلی نشان دادند هیچ نشانی از خلق‌وخوی انسانی نبرده‌اند و یک‌بار دیگر ماهیت پلید خود را نشان دادند.

حمیدرضا بخارائی دبیر فدراسیون اسکیت نیز در واکنش به تصاویر پخش شده به خبرنگار ایرنا گفت:‌ انعکاس و انتشار تصویر کودک خردسالی که هنوز کفش‌های اسکیت به پا دارد نشان از عمق فاجعه و اتفاقی تلخ دارد که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. این تصویر نشان می‌دهد سربازان اسرائیلی حتی به کودکی که مشغول بازی و سرگرمی است رحم نمی‌کنند و برای آنها فرقی ندارد هدف گلوله‌های آنها چه کیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha