۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85588205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های‌ دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر_ایرنا_ برترین‌های‌ دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر در آیینی با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی در جم تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس خانه مطبوعات کشور شامگاه پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: هدف از رویداد دورهمی و انتقال تجارب بود که از کارکنان دبیرخانه قدردانی می شود که این رویداد را که در ۲ سال نخست در سطوح استان برگزار کردند در آینده آن را به صورت منطقه‌ای و ملی برگزار شود.

مازیار هوشمند افزود: جریان رسانه‌ای استان بوشهر از جریان‌های تاثیرگذار کشور است که در پاره ای از مواقع به مانند مطالبه گری برای اتمام طرح جاده وفاق حدفاصل کنگان- دیر، یبب می شود این پروژه پس از ۲۵ سال فعال و به اتمام برسد.

۳۰۰ اثر به این رویداد ارسال شد

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ اثر به دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر ارسال شد که یک رقابت ارزشمند در بین اصحاب رسانه استان قدردانی می‌شود.

هوشمند اظهار کرد: کارگاه آموزشی حوزه رسانه در سراسر استان و بویژه آموزش‌های تخصصی حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، دریانوردی و شیلات برگزار می‌شود که بدون تردید به ارتقاء سواد رسانه‌ای استان نیز کمک شایانی خواهد کرد.

وی همچنین از ابراز همدردی جامعه هنری و رسانه‌ای استان بوشهر در سوگ ناگهانی درگذشت پرهام هوشمند قدردانی کرد.

اتفاقات شهرستان جم مرهون مطالبات خبرنگاران است

فرماندار شهرستان جم نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خدمت گفت: مردم خطه جم به علم، فرهنگ و ادب شهره بوده و از پیشگامان جبهه جهاد و شهادت است تا جایی که کم سن و سالان شهید استان بوشهر از این شهرستان است.

سید علی هاشمی افزود: اصحاب رسانه به عنوان سفیران فرهنگ و مطالبه‌گران حقوق عمومی جامعه هستند که اتفاقات بزرگ شهرستان جم نیز به میمنت و برکت قلم به دستان بوده است.

۹۱ خبرنگار هم استانی با هم به رقابت پرداختند

دبیر اجرایی دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر گفت: این رویداد در ۲ بخش رقابتی و آموزشی برگزار شد که بخش رقابتی این رویداد در حوزه‌های عمومی و ویژه گردشگری در بخش‌های تیتر، یادداشت، گزارش، عکس، کلیپ و موشن‌گرافی و بخش ویژه گردشگری برگزار شد.

عباس اعتمادی پور افزود: ۹۱ شرکت‌کننده دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر در مجموع ۲۲۹ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی ادامه داد: بخشی از آثار نیز به دلیل ارسال خارج از بازه زمانی تعیین شده مورد ارزیابی هیات داوران قرار نگرفت.

اعتمادی پور یادآور شد: چشم‌انداز این رویداد در سال‌های سوم و چهارم به ترتیب در گستره جنوب کشور و سطح ملی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

ویژه برنامه‌های آیین اختتامیه دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر آغاز شد

وی گفت: کارگاه آموزشی "اینفوگرافیک " با مدرسی مریم سلیمی، "یادداشت‌نویسی" با مدرسی مهرداد خدیر، "مصاحبه، سوژه‌شناسی و سوژه‌سازی" با مدرسی فریدون صدیقی، "خبر و خبرنویسی آنلاین" با مدرسی یونس شکرخواه و "گزارش خبری، تیترنویسی" با مدرسی رضا غبیشاوی به عنوان برنامه‌های جانبی رویداد بود که با استقبال ویژه اصحاب رسانه‌ استان همراه شد.

دومین رویداد رسانه ای در استاندارد بالایی برگزار شد

پیشکسوت حوزه رسانه نیز گفت: دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر با استاندارد کامل و در حد یک رویداد تمام عیار برگزار شده است.

محمدجواد حق‌شناس افزود: در این زمینه باید افتخار کرد به جوانانی که بدون هیج ادعایی از یک منطقه محروم یک کار درجه یک در حوزه مطبوعات و رسانه کردند.

در این آیین از برترین‌های دومین دوره رویداد رسانه‌ای استان بوشهر تجلیل شد.

در این رویداد مهرداد جشنی پور رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان بوشهر موفق شد رتبه نخست بخش یادداشت را به خود اختصاص دهد و افسانه جعفری عکاس این خبرگزاری نیز در بخش عکس شایسته تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha