۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85588313
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ایران بدون شلیک گلوله رژیم صهیونیستی را تضعیف کرد

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تاکید ایران بر گرفتن انتقام شهادت اسماعیل هنیه، گفت: همین اعلام انتقام از سوی ایران باعث شده بدون اینکه یک گلوله شلیک کنیم به اندازه یک جنگ راهبردی رژیم غاصب صهیونیستی تضعیف شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس در رابطه با انتقام و خونخواهی اسماعیل هنیه از سوی ایران، اظهار کرد: اعلام انتقام از سوی ایران باعث تضعیف رژیم غاصب صهیونیستی شده به عنوان نمونه دیروز وزیر امور خارجه آمریکا به نتانیاهو پیام داده تا کی باید ناوهای‌ خود را دور شما نگه داریم که شاید ایران حمله کند.؟

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: در کنار آن شاهد حضور چند صدهزار نفر در خیابان‌های تل‌آویو هستیم که به دلیل ناتوانی نیروهای پلیس در کنترل آنان این تجمعات به درگیری ختم شده که تک تک این حوادث به معنای تیر غیب انتقام رها شده ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به آخرین وضعیت غزه، بیان کرد: آنچه را که در تخریب زیرساخت‌ها در غزه اتفاق افتاده در کرانه باختری در حال رخ دادن است و در ۱۱ ماه جنگ غزه بیش از ۱۰ هزار دستگیری در کرانه باختری داشتیم.

حجت الاسلام ترابی گفت: در نوار غزه و کرانه باختری یک درگیری نابرابر آن هم با نسل کشی به تمام معنا و کشتار بی سابقه و نابودی زیرساخت‌هایی که بازسازی آنها ۳۰ سال زمان می‌برد شکل گرفته است اما با این وجود جهت گیری‌ها روز به روز به نفع مقاومت و در راستای تضعیف رژیم غاصب صهیوینستی است.

ایران بدون شلیک گلوله رژیم صهیونیستی را تضعیف کرد

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست خود با هیات دولت بر مساله حکمرانی قانونمند بر فضای مجازی است، اظهار کرد: مرز فضای مجازی تفاوتی با فضای سرزمینی ما ندارد و بخش زیادی از اندیشه مردم در اختیار این فضاست به عنوان نمونه خیلی از جوانان الگوی سبک زندگی خود را از این فضای می‌گیرند لذا اگر می‌خواهیم فضای مجازی آسیب نباشد باید برایش قانون بنویسیم و آن را قانونمند کنیم.

حجت الاسلام ترابی افزود: کشور فرانسه که خود را مهد آزادی و بنیانگذار دمکراسی در دنیا امروز می‌داند مالک تلگرام را ظاهرا به عنوان مهمان دعوت و بعد از پیاده شدن از هواپیما دستگیر کرد و در کنار آن تیک تاک را که یکی از مالکان اصلی‌اش چینی است و در دنیا نفوذ ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی در مراجعات ماهانه دارند را در آمریکا بستند و این مسائل باعث رو شدن دست مدعیان دروغین دمکراسی در دنیا شده است.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت هفته وحدت، بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) آمده است تا امتی بسازد که آهنگ امامی دارند که بوی و عطر مناسبات توحید را در جامعه الهی جاری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha