جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در کرمان کلید خورد

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای حریم رسالت، دریافت آثار در دبیرخانه این جشنواره آغاز شده است.

سردار محمدعلی نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز به کار جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بیان کرد: این جشنواره پایه گذار حرکت رسانه ای برای تحقق ایران قوی با نقش آفرینی بانوان است.

وی افزود: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی الگوی زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است‌.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به محورهای سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت گفت: زن، روحیه خودباوری، مردمی سازی، ایران قوی، زن عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق والگوی سوم زن مسلمان از محورهای مشخص شده در این جشنواره رسانه‌ای بانوان است.

وی تصریح کرد: زن محورخانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محورهای مشخص شده در این جشنواره ملی و بین المللی ویژه بانوان است.

جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در کرمان کلید خورد
پوستر جشنواره رسانه ای حریم رسالت کرمان

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز گفت: جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت با همکاری بسیج جامعه زنان استان کرمان برگزار می شود.

سرهنگ مجتبی سلطانی افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره حریم رسالت تا ۳۱ شهریور فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام رسان های داخلی، ایتا، روبیکا، تلگرام به شماه های ۰۹۰۲۲۹۸۳۲۹۲ سازمان بسیج رسانه و شماره ۰۹۱۳۲۹۸۲۹۶۹ دبیرخانه طنین (حریم رسالت)، ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha