۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85588421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم وزش بادهای ملایم جنوبی در استان بوشهر

۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85588421
تداوم وزش بادهای ملایم جنوبی در استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی وزش بادهای جنوبی طی پنج روز آینده در این استان تداوم دارد.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده رطوبت و شرجی هوا نیز در سطح استان از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

وی بیان کرد: بنابراین تا پنج روز آینده برای این استان غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی و خلیج فارس نیز در این مدت وضعیت آرامی دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: امروز بعدازظهر تا شب فراساحل شمالی و مرکزی استان به‌طور موقت مواج پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

هواشناسی: رطوبت و شرجی در بوشهر ادامه دارد

دمای هوای پنج شهر استان بوشهر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید
وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، روی دریا در ابتدا شمال غربی به‌تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی، امروز در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر، در فراساحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۰، مد اول ساعت ۰۹:۳۸، جزر دوم ساعت ۱۵:۴۸، مد دوم ساعت ۲۲:۰۱ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha