۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85588468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: استعدادهای ورزشی جنوب کرمان پرورش یابد

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت با اشاره به قهرمانی سعید افروز در پاراالمپیک گفت: استعدادهای ورزشی نهفته فراوانی در منطقه جنوب کرمان داریم که امیدواریم توسط مسئولان پرورش یافته و به فعلیت برسند. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: قهرمانی این ورزشکار کشور و شهر دارالولایه جیرفت را صمیمانه تبریک می گوییم، سعید افروز که بار دیگر افتخار آفرید، این بار به عنوان قهرمان جهان شناخته شد و دل مردم ایران و مردم زادگاهش شهرستان جیرفت را شاد کرد.

وی یادآور شد: افروز با رویکرد توجه به کتاب خدا و هدیه کردن مدالش به حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نشان داد ورزشکار با ایمانی است و همه اینها برای ما ارزشمند است.

حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: امیدواریم مسئولان ورزش برنامه ریزی برای استقبال در خور شان او داشته باشند و یک جشن بزرگ به مناسبت این پیروزی مهم برگزار شود.

وی ادامه داد: سعید افروز جوان و ورزشکار مومن، متعهد و ولایتمدار است.

امام جمعه جیرفت ضمن یاد کردن از شهید آیت الله قدوسی دادستان وقت کشور اضافه کرد: وی موسس حوزه علمیه خواهران بود و امروز سراسر کشور از این نعمت برخوردارند.

حجت‌الاسلام تارم ضمن یادآوری جنایت ۱۷ شهریور گفت: این روز سند یکی از جنایت های بزرگ رژیم منحوس پهلوی است که با هیچ آبی این جنایت ها پاک نمی شود.
وی افزود: حکومت پهلوی مردم مظلوم و بی دفاع که به صورت مسالمت آمیز تظاهرات می کردند را در این روز به رگبار بست و حمام خون به راه انداخت.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: با کمک و حمایت آمریکای جنایتکار این همه جنایت در کشور ما انجام شد.

وی با اشاره به موانعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولتها و نظام اسلامی برشمرند، ادامه داد: سستی بینش اسلامی و انقلابی در میان مدیران، مانع باور به ظرفیت های درونی برخی از این موانع است بنابراین باور اینکه ما می توانیم باید در میان مدیران وجود داشته باشد همانطوری که دستاوردهای نظام در حوزه‌های پزشکی، فناوری و نظامی رخ داده است.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: اعتماد به نسخه‌های معیوب بیگانگان، غفلت از دشمن و اعتماد به آن، اشرافیگری و دنیازدگی مدیران، کم کاری و کم انگیزگی، نداشتن روحیه کار جهادی و عدم مبارزه جدی با فساد از دیگر موانع مقابل دولت ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha