بهروزی‌راد: امیدوارم بهترین نتیجه را در پاریس کسب کنم

پاریس- ایرنا- ملی‌پوش پاراکانو ایران، گفت: این سومین تجربه پارالمپیکی من است که امیدوارم در پاریس نتیجه‌ای بهتری از دوره‌های قبلی بگیرم. البته در توکیو هم به فینال راه پیدا کردم و در نهایت هفتم شدم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، شهلا بهروزی‌راد امروز جمعه پس از پایان پیکارهای پاراکانوی ۲۰۰ متر تک‌نفره بانوان در کلاس KL3 در پارالمپیک پاریس، گفت: در دور مقدماتی با حریفان اصلی خودم از اسپانیا، فرانسه و انگلیس رقابت داشتم که خوشبختانه توانستم به نیمه نهایی راه یابم. امیدوارم روز یکشنبه در نیمه‌نهایی و فینال بهترین عملکرد خودم را داشته باشم.

وی در خصوص تغییر زمان مسابقه خود، اظهار داشت: در خط استارت خطایی رخ داد که من در مسیر که خطای استارت را اعلام کردند، زودتر از بقیه متوجه شدم و دوباره برگشتم.

بهروزی‌راد، خاطرنشان کرد: این سومین تجربه پارالمپیکی من است که امیدوارم در پاریس نتیجه‌ای بهتر از دوره‌های قبلی بگیرم. البته در توکیو هم به فینال راه پیدا کردم و هفتم شدم.

وی در رابطه با حریفانش در مرحله نیمه‌نهایی، اظهار داشت: حریفانم در این مرحله نمایندگان اسپانیا، آلمان، مجارستان و برزیل هستند که در این گروه ۳ نفر به فینال راه پیدا خواهند کرد و امیدوارم جزو نفرات راه یافته به مسابقه نهایی باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha