ترافیک در ۲ محور رشت به قزوین و بندرآستارا به اردبیل سنگین است

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک در مسیر رشت به قزوین و بندرآستارا به اردبیل همچنان سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جاور صفاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران، ترافیک در محور رشت به قزوین در محدوده رشت به سراوان، سراوان به امامزاده هاشم و سه راهی سنگر سنگین و پرحجم است.

وی افزود: هم اینک ترافیک سنگین در ورودی شهرستان رودبار و همچنین داخل این شهرستان نیز سنگین است و از سوی دیگر ترافیک در محور بندر آستارا به اردبیل در محدوده حیران نیز سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل ترافیک سنگین در خروجی محور رشت به قزوین، مسیر جدید هشت کیلومتری رودبار به سمت منجیل یک طرفه شده است.

رئیس پلیس راه گیلان به وضعیت ترافیک در سایر محورهای این استان اشاره کرد و گفت: ترافیک در سایر جاده‌های گیلان نیمه سنگین و روان است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی ترافیک سنگین، محدودیت ترافیکی در ۲ مسیر اصلی شامل جاده قدیم رشت - قزوین و بندرآستارا - اردبیل به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود که بر این اساس تردد انواع تریلر و کامیون‌ به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی تا ۲۴ امروز جمعه ۱۶ شهریور در مسیرهای اعلام شده ممنوع است.

سرهنگ صفاری بیان کرد: با توجه به بازگشت مسافران و وجود ترافیک سنگین، شایسته است همه رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و سایر مسافران رقم بزنند و به خصوص در مسیرهای پرخطر از سبقت و سرعت زیاد پرهیز کرده و با عجله و شتاب رانندگی نکنند.

به گزارش ایرنا، طی چهار روز اخیر فقط در بخش جاده ای بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو و بیش از چهار میلیون مسافر از طریق زمینی، ناوگان هوایی و ریلی وارد استان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha