۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85588706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویداد رسانه‌ای بانوان طنین در یزد آغاز شد+فیلم

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85588706
رویداد رسانه‌ای بانوان طنین در یزد آغاز شد+فیلم

یزد _ ایرنا _ نخستین رویداد استانی رسانه‌ای بانوان طنین یزد، روز شنبه با حضور خبرنگاران فرهیخته و فعال رسانه‌های استان در این شهر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در ین مراسم گفت : رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، ویژه بانوان رسانه ای با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.

"عباس پور میرزایی" افزود:این رویداد با هدف روایت توانمندی های حرفه ای زنان یزدی شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش، عکس، فیلم، پادکست و مصاحبه است.

وی اظهار کرد : روایت زندگی بانوان موفق یزدی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی ،روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی ،نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی از محورهای این رویداد است.

" پورمیرزایی" تاکید کرد: در این رویداد شرکت کنندگان در فرصت زمانی ۲۴ ساعته از سوژه های این رویداد که از چهره های شاخص و موفق بانوان و فعالین اثرگذار حوزه زنان در استان هستند تولید محتوا کنند.

وی اضافه کرد : از برگزیده این رویداد، پس از داوری، در بخش های مختلف تجلیل می شود.

پورمیرزایی گفت: این رویداد فرصتی مناسب برای بانوان فعال در حوزه رسانه است تا با ارائه آثار خود، به ترویج سبک زندگی اسلامی بانوی ایرانی کمک و نقش مهمی در معرفی زنان فرهیخته یزدی ایفا کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان نیز گفت:این رویداد فرصتی است برای بانوان تا توانایی‌ها و تخصص‌های خود را در حوزه "زن و خانواده" به نمایش بگذارند.

" سپیده رضایی" افزود: امیدواریم خبرنگاران بانوان رسانه‌ای بتوانند با آثار و محتوای تولیدی خود در حوزه "زن و خانواده" در این عرصه هم چون ساحت های متعدد،نقش آفرین باشند و توانایی و تخصص خود را محک بزنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha